Zavar a Tesla gombos indexkapcsolója? Itt a megoldás!

2024.09.23. 05:55

  • Az új Tesla Model 3 Highland egyik legzavaróbb pontja, hogy nincs benne hagyományos bajuszkapcsoló az indexeknek
  • Van megoldás: egy norvég webáruház 235 ezer forintért teljes bajuszkapcsoló-szettet kínál
  • Minőségre azért nem olyan, mint a gyári, és egy minimális késés van is az irányjelzésben

Minőségibb, átgondoltabb, sok pontján mégis túlságosan minimalista autó lett a Tesla Model 3 a modellfrissítés után, a felhasználók pedig a legtöbb esetben negatívumként említik, hogy indexelni csak a kormányon lévő gombok segítségével lehet, én pedig ezzel annak ellenére egyetértek, hogy 1 óra autózás után nagyjából megszoktam ezt a működést.

Aki viszont egyáltalán nem tudja megszokni a bajuszkapcsoló hiányát, annak utólagos megoldás is rendelkezésére áll: egy norvég webáruház 2-5 hét szállítási idővel, 235 ezer forintnak megfelelő koronáért kínál utólagos bajuszkapcsoló-szettet, ami jelentős részben úgy működik, mint a Model 3 frissítése előtti gyári megoldás, tehát nem csak irányt jelezni, hanem fokozatot választani, ablakot törölni, távolsági fényt kapcsolni és dudálni is lehet vele.

A bajuszkapcsolóról már tesztelői tapasztalatok is vannak: Bjørn Nyland, elsősorban elektromos autók valós hatótávját bemutató YouTube-csatornáján kipróbálta az utólagos bajuszkapcsolókat: körülbelül 1 centivel távolabb van a kormánytól az utángyártott megoldás, a gyárihoz képest lötyögősebb a kar, és van benne néhány milliszekundum késletetés. Akinek nagyon hiányzik az indexkar, már most rohanhat rendelni, akinek annyira nem, az valószínűleg jobban jár a második generációval.

Mit gondol Karotta az új Model 3-ról? Nézd meg vonatkozó videónkat!