- A Top Gear meghívta a Hennessey, a Koenigsegg és a Rimac vezetőjét a hiperautóikkal, hogy mindhárom fejes kirpóbálhassa őket.
- Mindhárman elégedettek voltak a másik autójával.
- A műsorba Horacio Paganit és Gordon Murrayt is meghívták, de ők végül nem tudtak megjelenni.
A Ferrari, a Porsche és a McLaren azon kevés sportautó-gyártók közé tartoznak, akik megtehetik, hogy eszméletlenül erős és kis darabszámú hiperautókat is gyártsanak. Viszont vannak olyan gyártók, akik kizárólag ilyenekben utaznak és hasonlóan nagy elismeréssel rendelkeznek. Ilyen a Koenigsegg, a Rimac, a Hennessey, a Pagani és a GMA (Gordon Murray Automotive).
A Top Gearnek jött az ötlet, hogy mi lenne, ha meghívnák az öt gyártó vezetőjét egy versenypályára, hogy kipróbálhassák egymás legfrissebb termékét. Gordon Murray és Horacio Pagani ugyan elfogadta a meghívást, de végül mégsem tudtak megjelenni, de a végeredmény így is nagyon menő lett:
A három fejes közül Mate Rimac lógott ki a sorból leginkább, ugyanis egyedül az ő autója elektromos, valamint ha már ő a Bugatti vezetője is, egy Chiront is elvitt a forgatásra, mert miért ne.
A próbakörök során mindhárman elégedetten szálltak ki egymás autóiból. A Hennessey Venom F5-nél külön kiemelték, hogy mennyire nyers, valamint álló helyzetben és érezni, ahogy jár a motor. A Koenigsegg Jesko Attackra John Hennessey azt mondta, hogy nagyon nyers, mégis kifinomult egy jármű, míg a Rimac Nevera egyszerre remekel hétköznapi autóként és hipersportautóként – utóbbival egyébként Mate Rimac driftelt is, mert be akarta mutatni Christian von Koenigseggnek.
A videónak van egy következő része, ahol a három vezető az autóikról, az autóiparról és minden másról beszélget, ahogy ezt tavaly is megtették. Tavaly Gordon Murray is részt vett ezen.