Középmotoros Mustangot tesztel a Ford? Nem egészen...
- Az eddigi legdurvább Ford Mustang, a GTD tesztelése jelenleg is zajlik: álcafestett prototípusok járják Amerikát.
- Ebből, és a hatalmas hátsó hűtőnyílásokból néhány rajongó azt a következtetést vonta le, hogy egy középmotoros Mustang prototípusát látják.
- Valójában a motor továbbra is elöl van, a hátsó szellőzők pedig a transaxle rendszerének hűtése miatt kellenek.
A Ford Mustang GTD nagyon erős, nagyon gyors és nagyon drága – nem csoda, hogy a legendás típus rajongói izgatott spekulációkba kezdenek, amint valami érdekeset látnak vagy hallanak róla. Most is ez vitte tévútra az internet népének egy részét.
Bár a Ford már rég bemutatta a Mustang GTD-t, a modell fejlesztése jelenleg is zajlik. Ennek egyértelmű jele, hogy a különböző prototípusok időnként megjelennek az amerikai forgalomban. Néhány bámészkodónak feltűnt, hogy a tesztautók hátulján, a hátsó lámpák között két hatalmas hűtőnyílás található. Mivel a prototípusok többsége álcafestés is visel, a túlbuzgó rajongók egy részre gyorsan arra a következtetésre jutott, hogy egy be nem jelentett középmotoros Mustang prototípusát látják.
Valójában erről szó sincs. Az említett hátsó hűtőnyílások már a Mustang GTD hivatalos fotóin is ott virítanak a lámpák között, de ott a karosszéria színére festették őket. Ezzel szemben néhány prototípuson a hűtőnyílások rácsai fekete fényezést kaptak, így sokkal feltűnőbbek. Ezért szúrhattak most több embernek szemet. Ezekre a plusz szellőzőkre a Mustang GTD transaxle rendszerének hűtése miatt van szükség, az 5,2 literes V8-as továbbra is elöl található.
Forrás: carscoops.com