A közlekedés mellett a MÁV online jegyértékesítése is összeomlott
- Leállt a MÁV online jegyértékesítése.
- A hibát keresik, aki pedig az érintett időszakban vásárolt jegyet, annak visszautalják a pénzt.
- Havazás mellé már csak ez kellett a MÁV-nak.
Miután lehullott pár centi hó a MÁV több vonalon jelentett be késést vagy komplett kiesést. Viszont már nem a hóval, hanem a saját online jegyértékesítésével is meggyűlik a bajuk, ugyanis meghibásodott az Elvira.
A MÁVinform közlése szerint az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára.
A MÁV mobilalkalmazásban, a pénztáraknál és az automatáknál, továbbá a vonatok fedélzetén (pótdíj nélkül) lehet jegyet váltani.
Ilyenkor bezzeg jó lenne, ha ingyenes lenne a MÁV! De biztos, jó lenne?