Toyota Landc Roomy: a legaranyosabb autó vadkempingezéshez
- Off-road csomagot kínálnak a Toyota Roomy minivanhez.
- Lökhárítók, matricák, kerekek, emelőszett és egy hátsó matrac van a csomagban.
- A Landc Roomy a Toyota Roomy alapjaira épül, ami egy átmatricázott Daihatsu Thor.
- Egyliteres, háromhengeres turbómotorja 98 lóerős.
- CVT váltó és összkerékhajtás dolgozik a Landc Roomy alatt.
- A teljes csomag ára bő 742 000 forint.
A Toyota Roomy egy japán belpiacos minivan, ami a Subaru Justy egy bizonyos generációjával együtt a Daihatsu Thor átirata. Kedves megjelenése alapból is szerethetővé teszi, de az ESB Style műhely készített hozzá egy olyan off-road csomagot, amitől baromi kívánatos lesz – főleg azok számára, akik szeretnek vadkempingezni.
Az off-road kivitelnek más az első és a hátsó lökhárítója, illetve 30 milliméterrel megemelték a futóművet. Fehér acélfelniket szereltek fel, amiken mély mintás Toyo Open Country R/T gumik feszülnek. Ezek már önmagukban megadják az autónak a terepjárós hangulatot, de vannak még olyan izgalmas kiegészítők is, mint az autó méretéhez képest komikusan nagy tetőbox vagy a küszöbön elhelyezett Landcroomy felirat. A beltérben a legfőbb különbséget a CLS-FOX matraca adja, ami ledöntött hátsó ülések esetén ágyat varázsol az alig 3,73 méter hosszú kisautó hátsó traktusából.
A motortérben egy egyliteres, háromhengeres, turbós benzinmotor dolgozik és legfeljebb 98 lóerőt ad le. Opcionálisan elérhető a Roomyhoz összkerékhajtás, valószínűleg ezzel a konfigurációval lesz a legjobb a Landc Roomy is. Az eredeti autóhoz csak CVT váltó érhető el, ez valószínűleg keményebb terepen nem a legideálisabb – azonban a hétköznapokban kényelmes. Mivel az autó súlya az extra felszerelésekkel is alig bő 1,1 tonna, valószínűleg ügyesen mozog ilyen teljesítménnyel – de még a gyengébb, 69 lóerős motorral is.
A kiegészítők minden 2020-as facelift után gyártott Rommyra felszerelhetők. A tételeket egyenként kell megrendelni, így az első és hátsó lökhárító összesen 100 000 és 60 000, az emelő szett 50 000, a kerékszett 60 000 és végül a hátsó matrac további 25 000 jen – adók nélkül. Összesen 295 000 jenbe, átszámítva 742 000 forintba (+ adók) kerül az átalakító szett.
Forrás: Carscoops