Másfél milliárd eurós hátbaszúrást kapott a Maserati
- A Maserati továbbra is nehéz helyzetben van, a Stellantis másfél milliárd eurós befektetés visszavonásával különösen nagy csapást mért rá.
- Emiatt több elektromos modell, köztük az MC20, a Quattroporte és a Levante utódja sem valósulhat meg.
- A márka eladásai drasztikusan visszaestek, 2022-ben még 27 ezer autót értékesítettek, míg tavaly alig több mint 11 ezret, ami 240 millió eurós veszteséget eredményezett.
Még az ág is húzza a Maseratit. A Stellantis előző vezérigazgatója többször kritizálta a márka gazdasági helyzetét, még az eladás lehetősége is felmerült. Tavares távozása óta az ilyesféle hírek a háttérbe szorultak, de gyártó vegzálása nem szűnt meg: a Stellantis törölte egy másfél milliárd eurós befektetését, ami a Maseratit érinti leginkább.
A befektetés törlésével olyan elektromos modellek gyártása hiúsult meg, mint az MC20, a Quattroporte és a Levante utódja.
621 lóerő egy nyitott kaszniban sok mindenre elég
A nyitott Maserati szupersportautóban nincs büntetés, csak jutalom.
Ez már csak azért is égető, mert az olasz márkának szüksége lenne új modellekre: a tavalyi évet 240 millió eurós veszteséggel zárták, ami részben annak is köszönhető, hogy míg 2023-ban csaknem 27 ezer autót adtak el, addig tavaly picit több, mint 11 ezret.
