Eddig világszerte 250 ezer példány fogyott a hibridhajtású modellből, így a Prius biztosan őrzi a világelsőséget a benzin-elektromos modellek közt. Persze ez nem csoda, hiszen az első generáció számított az első szériagyártású családi autónak, amelybe hibrid hajtásláncot szereltek. A Toyota mára elérte, hogy a Prius számos vásárló szemében egyet jelentsen a környezetbarát járművel, ráadásul a második generáció autónak sem rossz, vagy legalábbis erre utal az európai Év Autója választáson elért első helyezése. Nem csoda, hogy az eladások világszerte növekednek: Észak-Amerikában már évi 100 ezres nagyságrendű mennyiségre van igény, Japánban is sokan választják a Priust, sőt, az európai kereslet is folyamatos emelkedést mutat: az idén mintegy 8500 példány eladására számít a Toyota, de jövőre már 15 ezer autó eladását sem tartják lehetetlennek. A Priust gyártó japán üzem kapacitását épp ezért évi 180 ezerre emelték, így néhány éven belül akár az egymilliomodik példány elkészültéről is hírt adhatunk.