Hiába várjuk a modern Fiat 500-ast?

2005.02.25. 11:09

Úgy hírlik, a GM közreműködése híján a múltidéző Trepiuno tanulmány soha nem kerülhet szériagyártásba. A 2004 tavaszán bemutatott tanulmányautó ugyan hatalmas sikert aratott a közönség és a szaksajtó köreiben, de a gyártást állítólag egy új Opel szuperminivel, a Trixx tanulmány szériaváltozatával együtt képzelték el. A Trixx és a Trepiuno ugyan teljesen más stílusú - az Opel a Peugeot 1007-eséhez hasonló tolóajtós, guruló doboz, míg a Fiat modellje a múltba tekint jellegzetes formájával -, de műszaki megoldásaikban osztoztak volna. A GM és a Fiat szakításával viszont mindkét terv lekerült a napirendről. Az olaszok a továbbiakban a Pandát igyekszenek sikerre vinni a legkisebb autók között, a GM pedig valószínűleg a Chevrolet Spark/Matiz révén képzeli el a folytatást, és az Opellel az Agila életciklusának lejártával kivonul az A-szegmensből.