Túlélte a tisztogatást a Cadillac szuperluxusautója

2005.03.30. 15:51

Hiába húzták ki marokszám az új modellek hajtásait a GM vezérei a baj első jelére, azért csak lesz megalomán Cadillac limuzin. Annak ellenére, hogy az új hátsókerék-hajtású Zeta platformra hiába várnak a Buick és Pontiac fanatikusok, az eladások frontján jól hasító Cadillac-nél mindebből állítólag semmit nem vettek észre. Így tovább készül az ULS fedőnéven ismert, legalább 100 ezer dolláros limuzin is, amellyel a Mercedes S-osztályért és a hetes BMW-ért felelős marketingeseket próbálja megizzasztani a GM valamikor az évtized végén. Persze mindennek az az oka, hogy a fejlesztés még sehol sem tart: még azt sem döntötték el, hogy melyik padlólemezre építsék a típust. "A Zeta platform csak az egyik jelölt volt, de ott van még a Sigma, és más lehetőségeink is vannak" - mondta el Jim Taylor, a Cadillac márka első embere. A Sigma platform jól bevált, bár elég drága megoldás: erre épül a Cadillac CTS, STS és SRX modellje, és valószínű, hogy még néhány centiméter toldást simán elvisel.