Európában csak novemberben mutatkozik be a felújított kisautó, de Japánban napokon belül kapható lesz. Ahogy azt a modellciklus közepén esedékes felújításoknál már megszoktuk, a változások látványosak, de nem igazán mélyrehatók.
Az egyetlen nagyobb átalakítást az autó orrán hajtották végre: itt nagyobb felületű és határozottabb formájú, mandulavágású lámpatestekkel, egyszerűbb ötszögletű hűtőnyílással és teljesen új első lökhárítóval találkozhatunk. A hátsó lökhárítókon és lámpákon is változtattak, de ezt első pillantásra csak a típus legjobb ismerői fedeznék fel. A japán vásárlók a takarékosabb és tisztább motoroknak is örülhetnek, az európai változatot azonban nem érintik ezek a változtatások, mivel nálunk Ford motorokkal felszerelt, Spanyolországban készülő Mazda2-eseket lehet kapni, és úgy tűnik, ez a modellfrissítés után sem változik.
A Demio néven forgalmazott japán változat más újdonságai, mint például az esőérzékelős ablaktörlő, a kulcs nélküli zár- és indítórendszer vagy a sötétben automatikusan bekapcsoló fényszórók, azonban Európába is eljuthatnak.