Az idén már a Colt a japánok húzómodellje, legerősebb piacuk pedig Oroszország. A Mitsubishi Motors Europe (MME) 2005 első három hónapjában 70 589 autót adott el, azaz több mint 29%-kal többet, mint tavaly ugyanebben az időszakban. Ez a szám nemcsak az EU tagországaira vonatkozik, hanem a teljes régióra; bár a cég Nyugat- és Közép-Európa 18 országában is növelte eladásait 12,8%-kal, ezen a területen csak 35 117 Mitsubishi talált gazdára.
Érdekes módon az MME Oroszországban érte el legnagyobb sikereit: 158%-kal növelte eladásait, 11 924 autóval gazdagítva a hatalmas ország autóállományát. Ezzel a cég megelőzte a Toyotát és a Fordot, és a legnagyobb külföldi autógyártóvá lépett elő az országban. A márka elismertségét jelzi, hogy az orosz Év Autója 2005 címet a Mitsubishi Lancer nyerte el.
Ugyanakkor Németországban és Angliában is erős negyedévet zárt a cég, ami elsősorban a Colt sorozat bővülésének köszönhető: a sportos CZ3 viszonylag sikeres, amit az eladási számok alakulása is jól mutat. A Colt változataiból 2005 első három hónapjában több mint 18 ezret adtak el, míg az ötajtósból 2004 májusa és decembere közt alig több mint 20 ezret. És ezzel még nincs is vége a típusban rejlő lehetőségeknek, hiszen a 150 lóerős CZT és a később bemutatkozó kupé-kabrió tovább növelheti a Colt iránti keresletet. Az MME 2005-re 254 ezer autó eladását tervezi, és az első három hónap eredményeit nézve úgy tűnik, nem lesz nehéz tartaniuk magukat az ütemtervhez.