A régi név sajnos megmarad, de egy picit igazítanak a kisautó külsején. A kémfotót elnézve nem állítanánk hogy az új, ferdébben metszett és ívesebb lámpatestek vagy a nagyobb, ovális hűtőnyílás sokkal izgalmasabbá tenné az amúgy inkább éles-szögletes kisautót, de a modellfrissítés már-már kötelező, hiszen a kis Getz elmúlt három éves. A hírek szerint az autó motorpalettája sem marad érintetlen: a jelenlegi 1,5 literes háromhengeres dízelmotort egy 1,1 literes 75 lóerős háromhengeres és egy 1,5 literes négyhengeres 102 lovas CRDi válthatja fel. Az új arculattal a kis Getz akár további három-négy évig is piacon maradhat Európában - méghozzá a siker reményével - de úgy hallottuk, az utódmodell hamarabb is megérkezhet, mivel a Hyundai egyik legfontosabb célja, hogy az évtized végéig komoly szereplővé váljon Európában is.