Egyes hírek szerit felbomolhat a 19 éve született hallgatólagos megállapodás, amely szerint a legnagyobb luxusautó-gyártók elektronikusan korlátozzák autóik végsebességét. A 250 km/h-ra beállított sebességkorlátozás az 1986-ban bemutatott BMW 750i típuson jelent meg először, de nem sokkal később a legtöbb luxusautó-gyártó átvette ezt a fajta önkorlátozást. Ma már nincs olyan BMW, Mercedes, Audi, Lexus, Infiniti, Cadillac vagy Volvo, amely gyári állapotában képes volna átlépni a 250 km/h sebességet. Renitensek persze mindig akadnak: a Ferrari, a Porsche és a Maserati soha nem korlátozta autói sebességét, de más gyártók – például a Honda vagy a Chevrolet – is készít gyorsabb modelleket.
Mindez persze nem számít túl sokat a legtöbb piacon, hiszen a 250 km/h kihasználása is komoly bajba keverheti a száguldozó autótulajdonost, de Németországban, ahol az autópályák egyes szakaszain nincs korlátozás, egyes – főképp német – autógyártók kezdik kényelmetlennek érezni limitált végsebességet. A vásárlók ugyanis gyakorta kiiktatják a korlátozást, sokan pedig azért vesznek mondjuk BMW vagy Mercedes helyett Maseratit vagy Porschét, mert az gyorsabb. A legfrissebb hírek szerint épp ezért a német gyártók egyes típusaikban a korlátozó elektronika kiiktatását fontolgatják. Ennek persze egyenes következménye lehet, hogy újra megindul a sebességhajsza: ha a következő Audi RS6-os képes lenne 300 km/h-val haladni, akkor nyilván a BMW is a nyomába eredne az M5-össel, vagy a Mercedes az E-osztály AMG változatával, és senki nem tudja, hogy ez miféle következményekkel járna.