Az új Vanquish csúcsmodell megkapja a SmarTire menet közben is működő keréknyomás-ellenőrző rendszerét. Az Aston Martin és a Ford mérnökei számtalan műszaki csemegét zsúfoltak a 2001 tavaszára várható sportkocsiba, ezek közül egy a kerekek nyomását szemmel tartó új technika, amellyel lehetővé válik a lassú defektek, és egyéb gumiproblémák időben való felfedezése. A rendszer alapját a keréktárcsákba épített nyomásmérő szenzorok képezik, amelyek drót nélkül kommunikálnak az elemzést végző számítógéppel. Ha baj van, akkor hangjelzésekkel, és az autó központi kijelzőjén keresztül vizuálisan is figyelmezteti a vezetőt. Az autó 200.000 fontos, azaz vám és ÁFA nélkül 87 millió forintos vételárába persze bőven belefér a SmarTire többletköltsége is, ám a Firestone-féle abroncsbotrány nyomán a Ford vezetői olyasmiket is nyilatkoztak, hogy hamarosan hasonló figyelőrendszereket építenek amerikai típusaikba, míg más cégek - mint a Goodyear - már az abroncsnyomás menet közben való szabályzását is megoldhatónak látják, akár nagysorozatú modelleknél is.