Az Accordon végrehajtott változtatások a szembetűnőbbek. A Honda
nagykocsija áttervezett hűtőmaszkot és első lökhárítót kapott, ami
pontosan arra elegendő, hogy a képekre nézve érezzük, itt valami nem
stimmel. A
korábbi változattal
összehasonlítva aztán kiderül hogy mi okozta az érzést: a hűtőrácsot
már nem keríti körbe egy vékony krómozott elem, csak felül és alul
húzódik egy-egy fényes díszléc, viszont középen egy harmadik sávval
osztották meg a rácsozatot. Így a hűtőmaszk mintegy összeköti a két
kifelé szűkülő lámpatestet. Ahogy ilyenkor szokás, a lökhárító
nyílásait és a ködlámpákat is átrendezték egy picit, az autó többi
része azonban változatlan maradt. A belső teret is átdolgozzák, bár
erről egyelőre semmiféle konkrétumot nem sikerült megtudnunk,
ugyanakkor már most bejelentették, hogy egy új extra kerül az autóba:
egy ACC elnevezésű sebességszabályzó szerkezet, amely a beállított
érték mellett a követési távolságot is képes figyelembe venni.
Az S2000-esen szintén végeznek néhány módosítást 2006-ra, bár ezek
jórésze nem különösebben látványos. Az egyik, hogy a 240 lóerős motor
és a gázpedál közti kapcsoatot elektronika biztosítja, ami állítólag
könnyebben vezethetővé teszi majd a hátsókerék-hajtású roadstert.
Emellett a Honda tervezői egy új speedster-burkolatot is
kifejlesztettek a típushoz. Ez az összehajtott vászontető fölé kerül,
és a fejtámlák mögött áramvonalas púp van rajta, ahogy az egyes régi
versenyautókon volt szokásos – a Honda sajtóközleménye szerint azért,
hogy az S2000 még jobban hasonlíthasson egykori előképeire. Az
átalakítások mellé néhány új szín – burgundi vörös és bermuda-kék – is
jár, de valószínűleg ez is édeskevés azoknak, akik erősebb motorra,
netán felfrissített formákra várnak.
