A népszerű kisautó túl van a gyártási ciklus felénél esedékes kozmetikai műtéten. Ahogy ez ilyenkor szokás, a tervezők megkeresték a legegyszerűbben módosítható, de egyszersmind leglátványosabb elemeket - jórészt azokat, amelyek műanyagból készülnek -, és újabbakra cserélték ezeket. Így nagyobb, egybefüggő nyílásokkal ellátott első lökhárítót, valamint új, kevesebb részre osztott hűtőmaszkot kapott az autó. Ezekkel a módosításokkal sikerült a tervezőknek frissebbé tenni a C3-ast, méghozzá úgy, hogy a forma egysége alig sérült, ami még manapság is meglehetősen ritka dolog az ilyen típusú modellfrissítések esetén. Az autó belsejében is történtek átalakítások. Nagyobbra cserélték a központi kijelzőt, és a kezelőszerveket is átrendezték itt-ott, valamint az ülések és az ajtók kárpitozásának anyagán is változtattak.
A motorválasztékot is bővítették egy új taggal. A PSA és a Ford más típusaiból már ismert 1,6 literes 110 lóerős turbódízel motor a maga 240 Nm-es csúcsnyomatékával határozottan sportossá teszi a kis C3-ast, miközben akár 4,5 liter gázolajjal is beéri 100 km-en. Az új modellváltozat feszesre hangolt futóművel, áthangolt kormányszervóval és hatásosabb fékekkel érkezik.