Több mint egy évvel a csukott változat bemutatója után az AMG elkészítette a CLK kabrió utcai versenyváltozatát is. Az autó műszaki szempontból nagyrészt megegyezik a merevtetős változattal, azaz az orrában egy 5,5 literes 582 lóerős kompresszoros V8-ast találunk, amely ötsebességes automata váltón és önzáró differenciálművön keresztül hajtja a hátsó kerekeket. A vászontetős CLK DTM 4 másodperc alatt gyorsulhat 100 km/h-ra. A típus egyik érdekessége, amely egyszersmind komoly vonzereje is lehet, hogy a beépített sebességkorlátozó elektronika csak 300 km/h sebességnél lép működésbe, így a Mercedes szerint ez lesz a világ leggyorsabb sorozatgyártású négyszemélyes kabriója.
A szénszálas karosszériaelemekkel és hatalmas, elöl 225/35R19-es, hátul pedig 285/30R20-as gumikkal felszerelt típusból csukott testvérmodelljéhez hasonlóan összesen 100 példányt készítenek az AMG műhelyben 2006 elejétől. Így biztosra vehető, hogy az összes példány gazdára talál, pedig a Mercedes egyelőre nem árulta el, hogy mennyibe kerül majd az utcára szelídített versenyautó.