A méregdrága roadsterek alumínium szerkezete állítólag nem bírja a terhelést. Több tulajdonos is arról számolt be, hogy a futóműre ható erők nagy részét viselő lengéscsillapító-bekötési pontok környezetében az alumínium szerkezet eldeformálódott. A hiba végső soron oda vezetett, hogy a lengéscsillapító felső része kinyomta a karosszériát is, elcsúfítva a Z8-as csodás vonalait. A legnagyobb baj az, hogy a könnyűfém elemek javítása igen drága - forintban kifejezve a kár több millió forint is lehet -, így a Z8-tulajdonosok most a gyártótól várnak megoldást a problémára. A BMW álláspontját egyelőre nem ismerjük, de könnyen lehet, hogy a gyártó kénytelen lesz az összes autót visszahívni és saját költségén megerősíteni, ami nemcsak anyagi, de komoly presztízsbeli veszteséget is jelent, bár a tétlenség talán még rosszabb következményekhez vezethet.