Áprilisban kezdődik a Z4 Coupé és Z4 M Coupé gyártása a dél-karolinai spartanburgi BMW-gyárban, az első példányokat augusztusban vehetik át a – feltehetőleg – amerikai megrendelők. Ahogy azt már korábban is tudtuk, a Z4 M Coupé motorterébe az M3-as 343 lóerős és 365 Nm nyomatékú, 3,2 literes, soros hathengeresét építik. A motor 7900-as percenkénti fordulaton adja le csúcsteljesítményét, a hat rövid fokozattal ellátott manuális váltóval öt másodperc kell álló helyzetből 100 km/h-s sebességig, a legnagyobb elérhető sebesség 250 km/h.
A Z4 M Coupé felfüggesztései a nemrég bemutatott Z4 Roadsterből származnak, de a rugók és lengéscsillapítók beállításait a keménytetőtől megváltozott súlyelosztásnak megfelelően módosították. Egyéb műszaki megoldásokat is átvettek az M3-asból, például az M differenciálművet és a CSL-verzió fékrendszerét. Az elöl 225/45, hátul 255/40 ZR18-as könnyűfém felnik a Roadsterről származnak. A vásárlók öt hagyományos és három speciális M fényezés közül választhatnak. A kasztnin néhány helyen látható M logón kívül hátulról a négy kipufogóvégről, az utastér alapján az M sportülésekről ismerhető fel a Z4 M Coupé.
A 3,0si alapváltozatot a csak két kipufogóvégen át kilégző 265 lovas, háromliteres motor hajtja. Az alapmodell is ritka gyors, 5,7 alatt van százon, végsebességét ugyanúgy 250 km/h-nál korlátozza az elektronika, mint az M modellét. A 3,0si kapható hatfokozatú kézi, és hatfokozatú, kézzel is kapcsolható automata váltóval is. Mivel a 3,0si akkumulátorát nem a csomagtérben találjuk, az autóba 40 literrel több poggyászt tuszkolhatunk, mint a 300 liter befogadóképességű M-be. Az alapmotorral szerelt változathoz más formatervű felnik járnak (18-as a Sport, 17-es az SE modellhez), és más az első és hátsó kötények kialakítása is. A 3,0si összesen tíz külső és nyolc belső színben kapható, öt eltérő felszereltségi szinttel. A vásárlók természetesen kiegészítők hosszú sorából válogathatnak Z4 Coupéjuk egyedivé tételéhez.