A kétszemélyes MyCart még 2003-ban Bolognában mutatta be először
az Italdesign. A Hongkongban székelő Innovech International egy kínai
gyárban fogja összeszerelni az aprócska autót, mely az év későbbi
szakaszában Európában is piacra kerül, 6000 euró alatti áron. A
műanyagból préselt karosszériaelemeket viselő, levehető keménytetővel
és eltávolítható ajtókkal felszerelt MyCar, motorváltozattól függően
csupán 320-350 kg-ot nyom.
257 cm-es hosszával és 140 centis szélességével a legapróbb
parkolóhelyre is bepasszítható, 169 cm hosszú tengelytávja alapján
feltételezhető, hogy ketten egész jól elférnek benne, és némi hely még
szatyroknak is marad.
Motorizáltsága erősen korlátozza használhatóságát. A MyCar
kizárólag egyhengeres, 50, 125, 150, 180 és 250 köbcentis, robogókból
és motorkerékpárból származó motorokkal lesz kapható, melyek
kétfokozatú szekvenciális váltón keresztül hajtják a kisautó hátsó
kerekeit. Még
a legnagyobb, 250-es változat is csupán 65 km/h-s sebesség elérésére
alkalmas, míg a legkisebb épp’ hogy eldöcög 45-tel.
A továbbiakban lesznek elektromos hajtású, 4-15 kW teljesítményű
motorokkal szerelt, valamint pickup és kisteherautó változatok, melyek
főleg a kis háromkerekű Piaggio szállítójárműveknek jelenthetnek
konkurenciát.
Az Innovech évente 1-2000 MyCart szeretne Európában értékesíteni.
Néhány országban a szabályozás megengedi, hogy négykerekű motorként
helyezzék forgalomba ezeket a járműveket, ami jelentős
adókedvezményeket és esetenként jogosítvány nélküli használhatóságot
jelent.
