Lehet, hogy az amerikai cég kihasználatlan kapacitásait a koreai gyártó kapja meg. A Chrysler korábban több üzemében is kénytelen volt csökkenteni, vagy időlegesen leállítani a termelést az alacsony eladások miatt. Ugyanakkor a Hyundai, amelynek 10%-a a DaimlerChrysler kezében van, korábban egy félmilliós kapacitású amerikai üzem felépítését tervezte, amelynek termelése fedezné a koreaiak tengeren túli szükségleteit. A Hyundai és Kia modellekből idén csaknem 400.000 darabot adnak el az Egyesült Államokban. A két cég együttműködésétől a Chrysler milliárdos veszteségeinek csökkenését várják a DaimlerChrysler vezetői, ugyanakkor a koreaiak is megspórolhatnák a gyárépítés költségeit. Hivatalos források egyelőre nem erősítették meg az elképzelés helyességét.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)