Épp három éve mutatták be a Subaru Legacy harmadik generációját, így eljött az ideje a modellfrissítésnek. Japánban be is mutatták az új változatot, amely a kozmetikai változtatások mellett néhány új műszaki megoldással is gazdagodott.
A Subaru az autóipar íratlan szabályainak megfelelően a Legacy elejét és hátulját szabta át egy kissé. Az első lámpák lágyabb vonalúak lettek, de a felettük húzódó keskeny él, amely oldalt az övvonalban folytatódik, mégis harciasabb külsőt kölcsönöz az autónak. A hűtőmaszk hatszögletű formája lekerekítettebb lett, de itt is találunk két, lefelé húzódó kis élet. A szedán hátul kisebb lámpákat kapott, a kombi változat esetében pedig a lámpák színét változtatták meg, és egy vastag krómozott díszléccel dobták fel az összképet. Ezzel a néhány apró részlettel sikerült észrevehetően megváltoztatni az autó karakterét, méghozzá úgy, hogy a forma egysége nem esett áldozatul az újító szándéknak. Belül csupán a műszerfal díszítésein változtattak.
A lemezek alatt azonban akad néhány figyelemre méltó újítás. Egyrészt átdolgozták a kétliteres négyhengeres és a háromliteres hathengeres motort, új az égéstér, valamint a szívó- és kipufogórendszer, így a két boxer valamivel kevesebbet fogyaszt, mint eddig. Emellett bevezették az SI-Drive elnevezésű rendszert, amely a motor és ha van, a hatsebességes automata váltó elektronikáját hangolja össze. A vezető három fokozat közül választhat, attól függően, hogy ráérősen és takarékosan, vagy dinamikusabban szeretne-e haladni, és az SI-Drive ennek megfelelően állítja át a váltó és a motor karakterét.
Azt egyelőre nem tudjuk biztosan, hogy a felújított Legacy Európában mikor kerülhet forgalomba, de biztos, hogy az év végéig minden nagyobb piacon bemutatkozhat a típus.