Jaguar R2

2001.01.09. 19:37

 
   

A Jaguar R2-es nyitotta meg a téli versenyautó-bemutatók sorát. A tavalyi év kevés örömöt hozott a Stewartból lett Jaguar istállónak. Hiába igyekezett Irvine, és hiába dolgozott az autóban a mezőny legkönnyebb, és egyik legerősebb motorja, a középmezőnynél nemigen tudtak előbbre jutni. A remények szerint az R2-es, amelyet a magasabbra húzott orr, és a korábbinál lágyabb ívű motorház különböztet meg az R1-estől, változtat majd az elkeserítő helyzeten. Az autót John Russell, és az aerodinamika avatott mestere, Mark Handford tervezte, az évközi fejlesztésekért pedig már a Gary Andersont felváltó új technikai igazgató, a McLarentől elcsábított Steve Nichols felel majd. Az új autót Eddie Irvine mellett a tavalyi tesztpilóta, Luciano Burti kormányozza majd. A motor a tavalyi gép továbbfejlesztése, amely állítólag jóval több mint 800 lóerős, ugyanakkor a súlya jóval 100 kg alatt van. Az új autó az idén bemutatkozó Michelin abroncsokon fut majd, amelytől szintén előnyöket vár a csapat.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.