Egy új benzinmotor és néhány alig észrevehető formai módosítás jellemzi a hatszemélyes egyterű felfrissített változatát.
Essünk is túl hamar a lényegen: a Honda az FR-V-ből is száműzte a két régebbi benzinmotorját. Az 1,7 literes, 125 lóerős és a 2 literes, 150 lóerős négyhengereseket a Civicből már ismert, 1,8 literes, 140 lovas motor váltja fel. A Honda szerint ezzel jóval takarékosabbá válnak az egyterű benzines változatai, miközben alig veszítenek valamit a dinamikájukból. További adatokat egyelőre nem közöltek, így nem tudni, hogy az állítás mennyire állja meg a helyét, de az biztos, hogy a Hondának jól jön a motorcsere, hiszen így olcsóbbá válhat a gyártás. Az új motor bevezetésének mellékhatása, hogy mostantól papíron az összes új FR-V ugyanolyan erős lesz, hiszen a dízelváltozatban használt 2,2 literes négyhengeres is 140 lóerős.
A motorcsere mellett épp csak annyit változtattak az autón, hogy ismét a neve mellé biggyeszthessék: új. Kicserélték az első és a hátsó lökhárítót – bár a módosítások minimálisak – és a lámpatesteket, a hűtőrács krómbevonata pedig egy árnyalattal sötétebb lett. Belül néhány új anyag, az első középső üléstámlába mélyített pohártartók, új fejtámlák és kartámaszok, valamint egy iPod-csatlakozó jelent némi újítást. Összhatását tekintve azonban mit sem változott az FR-V, ami nem is csoda, hiszen a típus eddig sem tűnt öregnek, és az eladásokkal sem volt probléma.