A béna, szögletes előd után igazi felüdülés a Daihatsu új kisautója, amely a Genfi Autószalonon mutatkozik be. A Toyota kisautókra specializálódott leányvállalatánál valószínűleg a sarokba hajították a tervezők az eddig használt vonalzókat, és újra ismerkedni kezdtek a modellező gyurmával. Az eredmény egy meglepően vonzó, már-már sportosnak tűnő városi apróság lett, amely szépségversenyen is állná a verseny a koreai és európai ellenfelekkel. A japánok évek óta nem hoznak Európába igazán pofás városi Miniket: a Suzuki az Indiából importált, végzetesen elavult Altóval labdába sem rúghatott a Kia Picanto vagy a Fiat Panda mellett, és a Toyota is csak a PSA tervezőinek köszönheti, hogy az Aygo kinéz valahogy.
A Cuore formája persze becsapós: semmivel sem vadabb, mint bármelyik konkurense, bár az új egyliteres, háromhengeres motor a korábbi 58 helyett 70 lóerős, így aligha okoz majd gondot a forgalom ritmusában autózni. Ráadásul a 3,46 méteres karosszéria hosszabb is vagy öt centivel, mint az elődé,
és a hátsó üléssor hosszirányban állítható, így a gömbölyded karosszéria semmivel semmivel sem rejt szűkösebb utasteret, mint a szögletes elődé. A Daihatsu mérnökei a biztonságra és az autó tisztaságára is ügyeltek. A kategóriában szokatlan módon menetstabilizáló programot (VSC) és hét légzsákot kapott az autó, köztük egyet, amely a sofőr térdét védi, a motor pedig szokatlanul alacsony széndioxid-kibocsátásával járul hozzá az üvegházhatás kiteljesedésének lassításához: a Cuore átlagosan 104 gramm széndioxidot ereszt a levegőbe kilométerenként.
Az új Daihatsu kisautó ötajtós változatát a Genfi Autószalonon leplezik le, és Nyugat-Európában már az év közepétől kapható lesz, a háromajtós pedig 2008 elején érkezik. Sajnos a japán gyártó típusai meglehetősen drágák, ezért Magyarországon továbbra sem akad senki, aki üzletet látna a Daihatsuk forgalmazásában. Így itthon valószínűleg az új Cuore is ritkaságnak számít majd, akárcsak a márka többi modellje.