Ismét felbukkantak a pletykák egy több mint nyolchengeres Cadillac luxusmodellről, amely a Mercedes S osztály, a hetes BMW és az Audi A8-as csúcsváltozatainak ellenfele lehetne. Eddig úgy tűnt, az óriási, V16-os motorral hajtott Sixteen tanulmány csupán álom marad. Bob Lutz, a GM termékfejlesztési guruja azonban egy interjú során megemlítette, hogy elképzelhetőnek tartja akár egy ilyen luxusautó elkészítését is az új Chevrolet Camaro alkatrészeinek felhasználásával.
A Cadillac ugyan ma is készít óriáslimuzint DTS néven, de ez a néhány tízezer módos amerikai nyugdíjasból álló törzsközönséget leszámítva nemigen kell senkinek. Nem is csoda, hiszen ennek a több mint ötméteres, lágy rugózású cirkálónak a 4,6 literes V8-as motorja keresztben helyezkedik el a motorházban, és az első kerekeket hajtja. Ez a megoldás egyrészt lehetetlenné teszi egy nagyobb vagy erősebb motor beépítését, hiszen elegendő hely sem volna mondjuk egy V12-esnek, és az első kerekeken nem is nagyon lehet a jelenlegi motor 295 lóerejénél sokkal többet biztonságosan az útra vinni, másrészt a Cadillac presztízsének sem tesz jót.
Eddig azért nem kezdték meg egy igazán elegáns Cadillac luxusautó elkészítését, mert hiányzott egy megfelelő hátsókerék-hajtású padlólemez. Olyan platformra volna szükség, amely elég rugalmas, hogy ekkora autót építsenek rá – a CTS műszaki alapjai úgy látszik, nem ilyenek – és más típusokban is használható, így a luxusautó fejlesztése és gyártása is viszonylag olcsón megoldható vele. A Camaro alapjául szolgáló új Zeta platform elvileg pont ilyen, így akár el is indulhatna a fejlesztés.
Ettől függetlenül aligha olyan bátor a GM vezetése, hogy néhány éven belül előálljon az óriási Sixteen szériaváltozatával, de egy kevésbé extravagáns, V8-as és V12-es motorokkal hajtott típust talán hajlandóak lesznek felvállalni.