Fiatalos típusokon dolgozik a Hyundai
Több feltűnő tanulmányautó gyártását is fontolgatja a koreai gyártó azzal a céllal, hogy a legfiatalabb vásárlóréteget is megnyerje magának.
Eddig a Szöulban bemutatott Veloster , és a Los Angelesben leleplezett, ijesztő külsejű Hellion koncepció szériagyártásának lehetősége merült fel, de emellett egy praktikus, tágas, és divatos ötajtós, egy afféle sportos doboz bemutatása is a tervek közt szerepel. A Hyundai amerikai szóvivője szerint hasonló eredményt szeretnének elérni, mint a Toyota a Scion márkával Amerikában, bár új márkajelzés bemutatását nem tervezik. Egyelőre csupán a közvélemény-kutatásnál tartanak. Megpróbálják feltérképezni, hogy a Hellion és a Veloster mennyire találta el a célközönség ízlését, de biztos, hogy a Hyundai a következő néhány év során több, jellegzetes karakterű, de viszonylag olcsó típust is piacra dob.
A koreai gyártó vásárlóinak átlagéletkora alacsonyabb, mint a Honda, vagy a Toyota esetében, de a Hyundainál is rájöttek, hogy milyen fontos az első autó. Minél több járművet adnak el ebben a szegmensben, annál több lojális vásárlót szerezhetnek maguknak a következő évtizedekre.