A GM Europe fejlesztői állítólag kétturbós dízelmotoron dolgoznak, amely elsőként a Zafira OPC-ben mutatkozhat be, de később a Vectra utódjának egyik leggyorsabb változatába is bekerülhet.
Hivatalos információk híján egyelőre csak pletykákra támaszkodhatunk: ezek szerint az új Opel csúcsdízelek alapját nem a VM Motori-féle kétliteres, hanem a Fiatnál kifejlesztett 1,9 literes négyhengeres adja, ehhez illesztenek új, kétlépcsős feltöltőrendszert. A BMW és a PSA rendszeréhez hasonlóan itt is egy kisebb, és egy nagyobb turbófeltöltő látja el sűrített levegővel a motort. A kisebbik igen rövid idő alatt felépíti a töltőnyomást, és viszonylag alacsony fordulatszámon is működik, míg a nagyobbik nagyobb késedelemmel lép be, de jóval nagyobb töltőnyomást biztosít. Ezzel a módszerrel minimálisra csökkenthető a turbólyuk, miközben tovább növelhető a maximális teljesítmény. Az Opel korábban már bemutatott egy ilyen motort a 2003-as Essen Motor Show-n, a Vectra OPC tanulmányban , de a végleges sport-Vectra végül V6-os benzinmotort kapott a 212 lóerős biturbó-dízel helyett.
A motor első szériaváltozata a Zafiar OPC-ben állítólag még csak 190 lóerős lesz, bár ezzel is kategóriája legerősebbjei közé tartozik majd. Ugyanakkor a Vectra OPC utódjába a pletykák szerint egy tovább izmosított, 225 lóerős kivitel kerülhet, igaz, e típusváltozat bemutatására alighanem éveket kell még várnunk.