Megszokhattuk, hogy a japánok legjobb fejlesztései általában a szigetország határain belül maradnak. Fényűző luxusautókat és vérmes sportkocsikat készítenek, amelyeket Japánon kívül szinte soha nem látunk.
Sajnos a Honda leggyorsabb modelljeivel is ez a helyzet: a Civic Type-R jelzést náluk egy agyontuningolt szedánt viseli, ami alaphelyzetben is 225 lóerős. Most pedig kapnak egy még erősebb változatot a Mugentől. Az RR kétliteres négyhengeresének teljesítménye további 15 lóerővel gyarapodott, így kerek 240 lóerő leadására képes 8000-es percenkénti fordulatszámon, maximális forgatónyomatéka pedig 215 Nm 7000-es fordulaton. Emellett néhány szénszálas és alumínium alkatrésszel 10 kilogrammot sikerült lefaragni az autó tömegéből is. A csomaghoz természetesen ültetett sportfutómű, hatékonyabb fékek és látványos spoilerek is tartoznak, így a Civic szedán tucatformája ellenére az RR igazán feltűnő jelenség lett.
A rossz hír, hogy a Mugen a hazai piacra is csupán 300 példányt készít, így igen kicsi az esélye, hogy Japánon kívül akár egyetlen példány is felbukkanjon belőle.