A romániai autógyár második privatizációja a végéhez közeledik, de már csak egyetlen vevőjelölt maradt.
A craiovai gyárat korábban a Daewoo vette meg, és a mai napig is Daewoo Auto Romania néven működik, de a koreai gyártó csődje után a GM nem vette át az üzemet, így az visszakerült a román állam kezébe. Az állami privatizációs hivatal, az AVAS a részvények 72,4%-át kínálta fel, és több érdeklődő is akadt, Fordon kívül a General Motors és a Russian Machines nevű orosz cég is jelezte, hogy megvásárolná a gyárat. Az üzemben jelenleg régebbi Daewoo típusok készülnek, nagyrészt a helyi piacra, de ha a Ford valóban megveszi a céget, akkor valószínűleg korszerűsíti azt, és saját típusait kezdi el gyártani az európai piacon való értékesítésre.
Craiovában jelenleg kb. 300 ezer autó előállítására volna lehetőség, és a komplexumban önálló motorgyár is működik, de az üzem kapacitásának csak a töredékét tudják kihasználni.