Egyelőre csupán egy gyenge minőségű fotóról ismerjük az újabb Ferrari-riválist, de így is igencsak ígéretesnek tűnik a középmotoros sportkocsi. Nem véletlen, hogy a Ferrarihoz hasonlítjuk a Hansen GT-R-t, arányaiban, és néhány részletében is a Maranellóiak korai középmotoros utcai autóit juttatta az eszünkbe. Az autó hátsó fertálya, a jellegzetes, kiálló sárvédőívvel az egykori 512 BB-re emlékeztet. Elöl valamivel sematikusabb a forma, de látványnak kellemes, még a prototípus sötétszürke fényezésével is.
A formás burkolat alatt fél-önhordó, alumíniumból és szálerősítésű műanyagokból összeállított vázszerkezetet, egy 5 literes, 500 lóerős - valószínűleg BMW gyártmányú - V10-es motort, keresztlengőkaros felfüggesztést, valamint versenyautókhoz kifejlesztett fékrendszert találunk. A autó így alig 1100 kilogrammos, és úgy tudjuk, az első példányok nem is utcai használatra, hanem versenyzésre épülnek. A GT-R első példánya várhatóan az év végére kerül rajtkész állapotba, így már 2008 elején találkozhatunk vele hosszú távú sportkocsiversenyeken, úgy egy évvel a versenyváltozat után pedig elkészülhet az egyszerűbb felépítésű, de nem sokkal kevésbé gyors utcai kivitel is.