Európában elsőként Spanyolországban fogják elkezdeni a kínai Nanjing Motors által gyártott MG-k értékesítését. A Nanjing Motors Kínában és Nagy-Britanniában gyártja a TF-et, a régi longbridge-i gyárban a jobbkormányos példányokat szerelik össze, így a spanyol kereskedésekbe Kínából szállítják majd a sportkocsikat 2008 elejétől. A brit autós szaklapok első jelentései szerint a kínai MG-k minősége kiváló. A TF sportautók után az MG3 lesz a következő modell, amit bevezetnek a spanyol piacra. Ez nem más, mint az MG ZR modellek utóda, ezt követően pedig a Rover 75/MG ZT MG7 névre keresztelt követője jöhet, de ezt a típust még nem homologizálták az európai piacra. Kínában 1,8 literes motorral árulják az MG7-et, de egyelőre még nem tudni, hogy ez az egység teljesíti-e az európai emissziós normákat. Ha megbukik a teszteken, akkor elképzelhető, hogy a Nanjing Motors a PSA-tól származó benzin- és dízelmotorokkal szereli föl a típust.