A Kalost váltja fel az Aveo új változata az európai Chevrolet kínálatban. Aki az új orr-rész alapján arra tippel, hogy új típust lát, azt ki kell ábrándítsuk. Az ötajtós Aveo nem más, mint a Kalos alaposan felfrissített változata.
Ahogy a Matizból Sparkot és a négyajtós Kalosból Aveót csináltak a GM-Daewoo fejlesztői, úgy alakították át az ötajtós Kalost is. A drágán módosítható teherviselő elemeket nem bántották, így az utascella, az ajtók és az oldalablakok mit sem változtak. Csak az autó orrát és farrészét érinti a külső átdolgozás, bár a tervezők ezeken a területeken alapos munkát végeztek, elölről nézve az ötajtós Aveo teljesen új autónak tűnhet. Kicserélték a motorháztetőt, a lökhárítót, sőt, az első kerekek feletti lemezeket is módosították. A Kalosból lett Aveo sokkal karakteresebb hatalmas hűtőmaszkjával és ferde metszésű fényszóróival, mint kissé jellegtelen arcú elődje. Sajnos itt is felbukkan a modellfrissítések visszatérő problémája: az aktuális divatnak megfelelő új elemek és a régi formák közti összhang nem tökéletes. Ugyanakkor nem bántóan disszonáns az autó külseje, és az újdonság ereje nyilván sok vásárlóra hat, vagy legalábbis ebben reménykedik a GM Europe vezetése.
Állítólag az autó belsejét is felújították – a sajtóközlemény egyenesen elsőrangú autóbelsőről szól, bár erről egyelőre még fotót sem közöltek –, és a motorokat is korszerűsítették. A teljesítmény-adatok mindenesetre javultak. Az 1,2 literes négyhengeres 72 helyett 84 lóerő leadására lesz képes, az 1,4 literes motor pedig három lóerővel lett erősebb, azaz az új modellben már 98 lóerős. Ez utóbbi motorhoz ráadásul automata váltót is kínálnak.
A Chevrolet a Frankfurti Autószalonon mutatja be élőben az ötajtós Aveót, a forgalmazás azonban csak fél évvel később, 2008 márciusában kezdődhet Európa-szerte.