A Nissan luxusmárkáját jövőre kezdik bevezetni az európai piacon, de a cég európai vezetése nem vár azonnali átütő sikereket.
Az Infiniti európai igazgatója, Jim Wright egy német szaklapnak adott interjú során elmondta, hogy a legnagyobb európai luxusautó-piacokon lassú felfutásra számítanak. Németországban például 12-14 kereskedésük lesz, és 2013-ig nem is számítanak rá, hogy ezek évente 500 autónál többet el tudnának adni. Ennél persze sokkal jobbak a kilátások, hiszen Oroszországban, ahol szintén nemrég kezdték a márka forgalmazását, már az első teljes évben 7000 autó kelt el. Németországban pedig sokkal több a potenciális luxusautó-vásárló, így az erős helyi konkurencia ellenére is jobbak az Infiniti esélyei, mint Oroszországban.
Ugyanakkor a gyáriak szerénykedése érthető, hiszen a 2008-as európai induláskor még nem állhatnak készen a jó európai szerepléshez szükséges dízelmotoros autók. Számos korábbi esetben bebizonyosodott az is, hogy az öreg kontinens vásárlói nehezebben fogadnak el egy kevéssé ismert prémium márkát, mint az amerikai vagy az ázsiai vevők.