A Nissan luxusmárkájánál is tudják, hogy az amerikai piac igényeire szabott típusválaszték Európában és Ázsiában nem lesz elég a sikeres szerepléshez, ezért a paletta bővítését fontolgatja a japán gyártó. Úgy tudjuk, jelenleg három új típus kifejlesztését fontolgatja a vezetőség, amelyekkel fokozhatnák a márka versenyképességét Észak-Amerikán kívül.
Európában és Ázsiában egy, a jelenlegieknél kisebb modell hiányzik a leginkább: egy olyan középkategóriás típus, amely felvehetné a versenyt a 3-as BMW-vel, az A4-es Audival, a Mercedes C osztállyal, illetve a Lexus IS-sel. Az Infiniti legkisebb személyautója ugyanis a G sorozat, amely bő egy számmal nagyobb, mint a felsorolásban szereplő, Európában igen népszerű kisebb prémium-modellek. A japán luxusmárka számára ugyan nem ismeretlen ez a kategória, hiszen 2002-ig a kínálatuk része volt a korabeli Nissan Primera Infiniti G20 jelzéssel, de ez a fronthajtású tucatautó soha nem lett igazán sikeres. Ha a cég valóban versenyképessé szeretne válni ebben a szegmensben is, akkor egy kisebb hátsókerék-hajtású modellre volna szüksége, és úgy néz ki, most épp egy ilyen autó kifejlesztésének lehetőségét mérlegelik a cégnél.
Emellett két másik modellről is hallani: egy brutális sportkocsiról, amely az ősszel bemutatkozó Nissan GT-R átalakításával jöhetne létre, és egy nagyterű modellről, amely legalább hét személy befogadására volna képes. E két típus kifejlesztése nem lehet túl nagy feladat, hiszen mindkettő alapulhat egy-egy, már meglevő Nissan típuson, ezért valószínű, hogy az Infiniti először ezeket mutatja be, míg a középkategóriás szedán leleplezésére aligha kerülhet sor 2010 előtt.