A GM Europe elkészítette az Astra OPC eddigi leglátványosabb változatát, Nürburgring Edition néven. Az autó elsősorban feltűnő külsőségeiben különbözik a szériaváltozattól, akár a Renault Mégane és Clio F1 Team kivitelei.
Az Opelnek azonban épp nincs olyan versenyautója, amelyről lemásolhatná a festés színeit – a cég évekkel ezelőtt kivonult a versenysportból – így a gyári tervezők kénytelenek voltak improvizálni. A végeredmény nem túl eredeti, bár kétségkívül feltűnő: homogén fehér fényezés a tetőn és a motorházon végigfutó fekete-fehér kockás csíkkal, és fehér felnikkel. Az új kerekek felelősek az egyetlen, a menetdinamikát valamelyest talán befolyásoló változtatásért, 2 mm-rel nagyobb nyomtávért is. Egy ilyen beavatkozás elméletben valamivel nagyobb stabilitást eredményezne, bár alig hisszük, hogy ilyen kis mértékben érezhető lesz a hatása. Emellett a Nürburgring Edition új dinamikai programot kapott, az IDSPlus2-est, amelyet eddig csak a Vectra és a Zafira OPC változatában alkalmaztak.
Hasonló autót szinte bármelyik jobb tuningcégnél csináltathat bármelyik Astra OPC tulajdonos, de aki mégis a gyári megoldásokban bízik, annak 2008 elejéig kell várnia, hogy megvehesse álmai fehér Opeljét.