A Chrysler elcsábította a Toyota amerikai részlegének vezetőjét, Jim Presst. Csak találgatni tudjuk, hogy a kiváló szakemberként számon tartott menedzsert, aki 37 éve a Toyotánál dolgozott, hogyan vették rá a váltásra, hiszen most, hogy a japán gyártó a csúcson van, a Toyota észak-amerikai részlegét irányítani nyilván hálásabb feladat volt, mint a Chrysler megmentésével küszködni.
Annyi mindenesetre bizonyos, hogy Press az új Chrysler vezérigazgató, Robert Nardelli közvetlen beosztottja lesz, azonos beosztásban, de más feladatkörökkel, mint Tom LaSorda. Press a Chrysler marketingjét, kereskedelmi tevékenységét, termékstratégiáját és szerviz-, illetve alkatrész-üzletágát koordinálja majd, míg LaSordára, aki néhány hete még a Chrysler legmagasabb beosztású vezetője volt, a gyártás, az alkatrészbeszerzés, a személyzeti ügyek és a többi autógyártóval való együttműködési tárgyalások irányításának feladata marad.
Jim Press alkalmazásával a Chrysler átalakításának első fázisa gyakorlatilag lezárult: a cégvezetést átszervezték, és most az új menedzsmenten múlik, hogy miképp lesz képes úrrá lenni a cég problémáin. Ez azonban már egy hosszabb folyamatnak ígérkezik. Éveknek kell eltelnie, hogy kiderüljön, a Chrysler valóban képes lesz-e kimászni a gödörből, vagy tovább csúszik a csőd felé vezető lejtőn.