Még 2004-ben hallhattunk először a Farboud GTS nevű középmotoros sportkocsiról, amelyet egy iráni befektető készíttetett azzal a céllal, hogy konkurenciát teremtsen a Ferrari és a Porsche legerősebb modelljeinek. Az autóba az Audi 2,7 literes, két turbófeltöltős V6-os motorja került, és olyan különleges megoldásokat vonultatott fel, mint a formula-autóknál használt nyomórudas felfüggesztés. A gyártás azonban nem indult be: a típus túl drága lett volna, így inkább nekiláttak az áttervezésének.
Időközben a cég nevét is megváltoztatták – a Farboudból Farbio lett – és mostanra elkészült a gyártásra érett GTS. Ugyan kevésbé egzotikus, és kevésbé gyors, mit a prototípus volt, viszont sokkal olcsóbb is. A felfüggesztését egyszerűbb, kettős keresztlengőkaros szerkezetre cserélték, a hosszában álló Audi motor helyére pedig szerényebb teljesítményű, keresztben beépített három literes Ford V6-os került, de a GTS 1048 kilogrammos tömege révén így is igazán fürge. A 60 ezer fontos alapváltozat szívómotorja 262 lóerős, így 4,8 másodperc alatt gyorsíthatja az autót 100 km/h-ra, a Rotrex feltöltős, bő 70 ezer fontért árult csúcsváltozat pedig 384 lóerős, és 3,9 másodperc alatt érheti el a 100-as tempót.
Egy sportkocsit persze nem a gyorsulása tesz igazán élvezetessé, hanem az, ahogy a kanyarokban viselkedik. A GTS ilyen szempontból talán még jobbnak is tűnik, mint kategóriatársai. A rugóstagok állítható csillapításúak, a fenéklemez diffúzoros kialakítása miatt a karosszéria jelentős leszorítóerőt termel és a súlypontot is sikerült alacsonyan tartani. A fékrendszert is a várható igénybevételhez méretezték: előre 350, hátulra 328 mm-es féktárcsák kerültek, amelyek négydugattyús féknyergek szorításában lassítják az autót. A Farbio sportkocsi természetesen inkább örömautózásra való, mint mindennapi használatra, de 220 literes csomagtartója és 76 literes benzintartálya révén két személy akár hosszabb túrákra is vállalkozhat vele.
A GTS gyakorlatilag azt kínálja, amit egy Ferrari F430, vagy egy Porsche 911 Turbo, bár valamivel olcsóbban, kevesebb kényelemmel és presztízzsel körítve. Nem csoda, hogy az érdeklődés óriási a típus iránt: állítólag már most, a gyártás megkezdése előtt bő 8 hónapos várólista alakult ki.