A TVR után a másik legendás angol sportautógyártó manufaktúra is a felszámolók martaléka lesz, hacsak nem történik valamiféle csoda.
A Marcos egyike volt a legjobb nevű brit sprtkocsigyártóknak, annak ellenére is, hogy az 1959-es megalakulásától az ezredfordulóig nagyon keveset változtatott típusai megjelenésén. A kezdetben forradalmi Marcos GT, illetve az alapjaira épített egyéb típusok az 1990-es évek végére kezdtek ódivatúnak hatni, ami oda vezetett, hogy még 2000-ben csődöt jelentett a cég. Ekkor azonban új befektetők vették át a céget, és elkészítették a Corvette motoros TSO sorozatot, és egy ideig úgy nézett ki, a Marcos megmenekülhet. Egészen mostanáig. A kiváló kritikák ellenére a TSO iránt sem mutatkozott megfelelő kereslet, hogy eltartsa a Marcost, amely hét évvel az első csődeljárás után ismét a megszűnés szélére került. A vezetőség szerint hiába kerestek új befektetőket, és a költségek csökkentésével is hiába próbálkoztak, így a független brit autógyártás egyik utolsó hírmondója végleg eltűnhet a süllyesztőben.
Sajnos úgy néz ki, az apró brit sportkocsigyártó cégek képtelenek lépést tartani a növekvő fejlesztési költségekkel és az erősödő, gyári hátterű konkurenciával. A brit piac önmagában már kevés, hogy tucatnyi ilyen vállalkozást tarthasson életben, a többi európai ország, és Észak-Amerika meghódítására pedig egyszerűen nincs elegendő tőkéje az ilyen apró manufaktúráknak.