Napvilágra kerültek a japán szupersportkocsi gyári fotói, bár ez nem is csoda, így, a hivatalos bemutató előtt pont egy héttel.
Az autó külső formatervéről persze eddig is egész pontos fogalmaink lehettek a különböző prototípus-változatok és kémfotók alapján. A képsorozat azonban az alig burkolt hathengeres motort és a belső teret is megmutatja, a külső fotókon pedig a legapróbb részletek is leplezetlenül láthatók. A Nissan tervezői láthatóan igyekeztek, hogy a GT-R ne csupán egy nagyon erős túrakocsinak látsszon, hanem ugyanolyan brutális sportkocsi érzését keltse, mint közvetlen vetélytársai, az Audi R8 vagy a Porsche 911-es.
Ez a törekvés ráadásul nemcsak kívül jellemzi az autót. Belül a bőrrel kárpitozott sportülések és a gombokkal telezsúfolt sportkormány mellett repülőgépeket is megszégyenítően komplikált műszerfal fogadja a sofőrt, azt az érzést keltve, hogy ezzel a járművel akár a légkört is el lehetne hagyni. Ugyanakkor a GT-R kategóriája egyik leghasználhatóbb típusának ígérkezik. Hátulra sportkupés viszonylatban egész kényelmesnek tűnő ülések kerültek, és csomagtartó is meglepően tágasnak néz ki.
Néhány adat is kiszivárgott a képek mellett, bár ezeknek a valóságtartalma egyelőre eléggé bizonytalan. Ezek szerint a GT-R 4,65 méter hosszú és 1,92 méter széles, az orrába épített hathengeres, két turbós motor pedig 3,8 literes, 473 lóerős, és 588 Nm-es csúcsnyomaték leadására képes. A hajtáslánc egy vadonatúj, hat sebességes, duplakuplungos, GR6 jelzésű félautomata váltóval, és összkerékhajtású erőátviteli rendszerrel folytatódik. Így a Nissan sportkocsija állítólag akár 3,5 másodperc alatt is elérheti a 100 km/h-s sebességet, negyed mérföldet álló helyzetből indulva 11,7 másodperc alatt tehet meg. Végsebessége 310 km/h körül lesz.