A francia beszállító kellemes meglepetést szerzett: tanulmányautóként feltámasztottak a KGST legszebb autóját, a Tatra 603-ast.
A Faurecia Premium Attitude tanulmány persze épülhetett volna bármilyen más személyautóra is, hiszen a Peugeot leányvállalata a belső tér különleges megoldásait igyekezett megmutatni vele. Ennek ellenére az 1972-es Tatra 603-2 külsejét is átalakították valamelyest: kapott egy teljesen új hűtőmaszkot korszerű fényszórókkal, integrált lökhárítókat, hátul felfüggesztett nyíló hátsó ajtókat, hogy egyetlen hatalmas, B-oszlop nélküli nyílást alakíthassanak ki az autó oldalán, és keret nélküli oldalablakokat. Sajnos az öreg Tatra V8-as farmotorját is elveszítette, mivel az autó hátuljában a kihúzható padlójú csomagtartó bemutatására kellett a hely, így a Premium Attitude sajnos nem mozgásképes saját erejéből, de ez a tervezők számára nem is lényeges szempont.
A tanulmány lényege odabent van. A különlegesen vékony falemez-betétekkel, az állítható oldaltartású ülésekkel, a szokásosnál is kisebb helyet foglaló légzsákokkal, a szupercsendes klímaberendezéssel, az üvegezett tetővel kombinált hangulatvilágítással, illetve a középkonzol kapcsolóit kiváltó, kartámaszba épített érintőképernyős központi vezérlőegységgel azt próbálja demonstrálni a Faurecia, hogy milyen új megoldásokat fejlesztett ki a közelmúltban a prémium kategória számára.