Úgy néz ki, a Volkswagennél túlbecsülték az egymillió eurós sportkocsik iránti igényeket, így elképzelhető, hogy a beígért háromszáz autó soha nem épül meg. Mostanáig ugyanis alig 150 példányra érkezett megrendelés, és nem is nagyon várható, hogy az újdonság varázsának elmúltával jelentősen növekszik az érdeklődők száma.
A Veyronnal az a legnagyobb baj, hogy semmiféle gyakorlati értéke nincs. A gyors helyváltoztatásra alkalmasabb egy repülőgép vagy helikopter hasonló áron, versenypályán való száguldozásra pedig szintén nem a legjobb választás egy ilyen majdnem kéttonnás szörnyeteg. Ennyi pénzért tucatnyi Lotus, Radical vagy más hasonló versenygép kapható, amelyek versenypályára születtek.
A VW-csoport vezetése persze aligha szomorkodik majd, ha a tervezettnél kevesebb készül a Veyronból a tervezettnél, hiszen a állítólag minden egyes példány tiszta veszteség. Rossz nyelvek szerint egyetlen autó előállítása csaknem hétmillió eurójába kerül a cégnek.