A fehér autók a legnépszerűbbek, de a DuPont felmérése szerint változik a divat. Az idén már több fehér autót adtak el világszerte, mint bármilyen más színűt, és a fekete árnyalatai is feljövőben vannak.
A váltás a nagyobb piacokon külön-külön is megfigyelhető. Észak-Amerikában gyakorlatilag holtverseny van a fehér, az ezüst és a fekete között, bár itt is a fehér került minimális előnybe, Japánban és Mexikóban a fehér a legnépszerűbb szín, Brazíliában és Dél-Koreában viszont még mindig az ezüst színű autókból fogy a legtöbb. Európa kilóg a sorból. Itt az idén a fekete a slágerszín, az autók 25%-át adták el ilyen fényezéssel, de az ezüst továbbra is közkedvelt, 24%-os részesedéssel. Nálunk a fehér még csak nem is szerepel a legnépszerűbb színek között, az európai autóvásárlók inkább választják a szürke különféle árnyalatait, vagy olyan tiszta színeket, mint a vörös vagy a kék.
A DuPont felmérés összeállítói szerint az autószínek divatja ha némi késéssel is, de követi a bútortervezés, a ruhadivat és a fogyasztási cikkek színválasztási trendjeit. Ezeken a területeken az utóbbi időben ismét felfedezték a fehér esztétikai értékét. Az autógyártásban éveken át csak az olcsó alapmodelleket készítették unalmas és sokszor gyenge minőségű krétafehér fényezéssel. Mostanság azonban a drágább kategóriákban is egyre gyakrabban találkozhatunk a fehérrel, méghozzá látványos, gyöngyházfényű változatokban, így nem csoda, hogy a mára tucatszínné vált ezüst helyett egyre többen vesznek az iPodjukhoz passzoló fehér autót.