Nagyon olcsón készíthető Ferrari-gyalázó sportkocsi az amerikai cég által kínált építőkészletből.
A Factory Five csaknem három éve mutatta be a Ford GT40-esre emlékeztető középmotoros sportkocsijának prototípusát, amely mostanra megérett a gyártásra. A kellemes arányú kétüléses nem is lógna ki az ezernyi hasonló, kis cégek által összeállított kisszériás modell közül, de a GTM kivételes szabadságot kínál, mivel építőkészletben is kapható. Az egyedi alkatrészeket tartalmazó csomag ráadásul csupán 20 ezer dollárba, azaz átszámítva úgy 3,5 millió forintba kerül, bár az autó összeépítéséhez így még szükség van egy bontásra ítélt Corvette C5-ösre is. A gyártó számítása szerint így, sok otthoni munkával akár 30 ezer dollárból (kb. 5,2 millió forint) kihozható a kész autó, de a gyáriak által ajánlott Porsche G50 váltóval és új alkatrészekkel sem kerül többe 40 ezernél (kb. 7 millió forint).
A Corvette alkatrészek azonban nem csak az árat tartják alacsonyan. Egy ilyen autó összeállításakor a lehetőségek szinte végtelenek, mivel a Chevrolet sportkocsijához viszonylag sokféle motor, és egyéb tuningalkatrész létezik. A Factory Five demóautója például a GM-től külön is megrendelhető hatliteres, bő 500 lóerős Z06 motor köré épül, így, bár az ára az alapkészlet bő háromszorosa, azaz több mint 61 ezer dollár, könnyedén lelépi a legtöbb, kétszer-háromszor ilyen drága szupersportkocsikat: 160 km/h-ra 6,6 másodperc alatt gyorsulhat. A számítások szerint már a C5-ös Corvette 350 lóerős alapmotorjával is brutálisan megy a GTM, 100 km/h-ra 4 másodpercen belül gyorsul, és 11 másodpercen belül futja a negyed mérföldet.
A típus sikere már csak azon múlik, hogy akad-e elég barkácsoló kedvű sebesség-megszállott, aki szívesen épít magának új sportkocsit, ahelyett, hogy mondjuk egy használt Honda NSX vagy Ford Mustang agyontuningolásába ölné a spórolt pénzét.