A goodwoodi üzem vezetése szerint mindenképp.
A BMW-féle Rolls-Royce 2003 januárja óta létezik jelenlegi formájában, de eleinte rosszul alakultak a luxusautó-gyártó dolgai. Az eredeti tervekben szereplő évi 1000 autó eladásának sokáig a nyomába sem értek, az első év az idei, amikor sikerülhet négy számjegyűre tornászni az egy naptári év alatt értékesített autók számát. A Rolls-Royce igazgatói azonban nem elégszenek meg ennyivel, a következő évben már túl szeretnék szárnyalni az évi 1100-as határt is. Arra számítanak, hogy tovább növekszik a kereslet olyan, feljövőben levő piacokon, mint Kína, ahol évről évre több a dúsgazdag milliomos, azaz a brit márka számára potenciális vásárlójelölt.
A kérdés csak az, hogy a jelenlegi érdeklődés fenntartható-e a sokak által még mindig túl drágának tartott Phantom iránt a hagyományos piacokon, Észak-Amerikában és Európában addig, amíg meg nem érkezik a pletykákból ismert kisebb modell, az elképesztően sikeres Bentley Continental sorozat ellenfele.