Állítólag két, egymástól igencsak különböző típus válthatja fel a legnagyobb BMW kupét az évtized végén. Az azonos alapokra épülő modellek egyike még kényelmesebb lesz, mint a jelenlegi hatos, a másik fejlesztésénél viszont a sportosság lesz az első számú szempont. A BMW-t ugyanis sokan kritizálják, elsősorban Észak-Amerikában, ahol a nagyobb modellek a népszerűbbek, hogy a típus még a gyári sportcsomaggal is túlzottan tohonyának hat. Az autó nehézkes viselkedése persze egyenes következménye annak, hogy a legkönnyebb változata is több mint másfél tonnás.
A hatos fejlesztése várhatóan ugyanolyan módon válik ketté, mint a hármas soroz két- és négyjatós változatáé. Hasonló formavilágú és műszaki alapú modellek születnek majd, de eltérő lesz a motorválaszték, a karosszéria egyes elemei és a felszereltség. A sportos változatnál a súlycsökkentés kaphat elsőbbséget, míg a luxusváltozatnál a lehető legteljesebb felszereltség és a tökéletes menetkényelem elérése kap nagyobb hangsúlyt. A kétféle hatos-utód várhatóan 2010-ben és 2011-ben láthatja meg a napvilágot.