Nagy-Britanniában most is több az egy főre jutó sportkocsigyár, mint bárhol másutt a világon, és évről évre újabbak születnek. A napokban például két kis cég, a Motorcity Europe és a C2P Automotive mutatott be egy új szupersportkocsit, amely nagyjából három év múlva kerülhet gyártásba.
Az MC1 jelzésű gép mondhatni a szokásos receptet követi. 600 lóerős V10-es motorját a hátsó tengely elé építették, az ajtói Lamborghini mintára előre felfelé nyílnak, a vázszerkezete pedig karbonszálas műanyagból készült. Az autó magassága 1,15 méter, a hossza 4,503 méter, a szélessége 1,905 méter, és elöl 20, hátul pedig 21 hüvelykes felnikre támaszkodik. Amitől az új sportgép mégis kilóg a sorból, az a formája. A terveket az a David Hilton készítette, aki korábban a Focus RS és S-Max típusok formáinak kialakításáért volt felelős a Fordnál. Hilton ezúttal kiváló munkát végzett, az MC1-es kellemes arányú autó, de elég karakteres ahhoz, hogy ne keverjék össze semmi mással.
A típusból egyelőre csak egyetlen, gyakorlatilag félkész példány létezik, amelyet tesztelési célból építettek, és még sok fejlesztőmunka van hátra, míg az autó érett lesz a sorozatgyártásra. A Motorcity Europe tervei szerint a gyártás legkorábban 2011-ben indulhatna be, bár ez nyilván függ a vásárlók érdeklődésétől, és attól, hogy mennyi befektethető tőkét sikerül mozgósítani a tervek bemutatásával.