Egy éven belül sorozatgyártmány lehet a képen látható kupéból, amelyet egy csaknem ismeretlen svájci cég fejleszt.
Ha a Mindset név nem is cseng különösebben ismerősen, az E-Motion nevű jármű formatervezőjéről, a török származású Murat Günakról hallhattunk eleget korábban is. Az első szériás Mercedes SLK, a Maybach, a Peugeot 206-os, 307-es és 607-es, valamint a VW Iroc tanulmány tervezője nemrég önként jött el a Volkswagentől, és alapított saját céget. Első önálló munkája, az E-Motion, amely egyelőre csupán makettként létezik, hűen Günak hírnevéhez kifejezetten érdekes külsejű jármű. Sima orrával, kerek lámpáival, hátrafelé keskenyedő karosszériájával és különálló hátsó sárvédőivel nem igazán illeszkedik a jelenlegi személyautó-divathoz, inkább valamiféle elfeledett, 60-as évekbeli sportkocsi-prototípusra emlékeztet.
A régi vágású formaterv jövőbe mutató műszaki megoldásokat rejt majd. A 4,2 méteres autó a tervek szerint alumínium vázszerkezetre épül, így a tömege 800 kilogramm alatt maradhat. A hajtáslánc hibrid rendszerű lesz. Egy viszonylag kis teljesítményű villanymotor mozgatja az E-Motiont, a könnyű Li-ion akkumulátorok energiája nagyjából 100 km megtételére elegendő. Ha fogytán az elektromos energia, a cellák újratöltéséről egy apró, 24 lóerős benzinmotor, illetve a tetőbe épített napelem-tábla gondoskodik.
Günak, és kis cége igazán ambiciózus terveket szövöget a szokatlan felépítésű kupéval kapcsolatban. Már 2009-ben meg szeretnék kezdeni a gyártást, és évi 10 ezer autót szeretnének értékesíteni belőle, egyenként 50 ezer eurós áron.