Ralf Zenz, egy német formatervező agyszüleménye a képeken látható kupé, amelyet szépnek ugyan nem neveznénk, de állítólag roppant hatékony lehet.
Az autó egyelőre nem több életnagyságú makettnél, de tervezője szerint az egyik legtakarékosabb sportos utcai autó lehetne belőle, ha sikerülne elindítani a szériagyártását. A kulcs a karosszéria alacsony légellenállása és az alacsony tömeg: a formatényező állítólag csupán 0,21, és a végleges modell sem nyomna többet 760 kilogrammnál, így egy 140 lóerős dízelmotorral elérhetné a 230 km/h-s végsebességet, miközben megfelelő körülmények közt beérhetné 3 liter üzemanyaggal 100 kilométeren. Mindezt ráadásul úgy, hogy a tervező nem a felszereltségen spórolna: a szériafelszereltség része volna a légkondicionáló, a hifi és a navigációs rendszer, az elektromos ablakok és tükrök, valamint az állítható kormány és pedálsor, azaz a legtöbb olyan kényelmi berendezés, amelyet a vásárlók egy korszerű utcai autótól elvárnak.
Ilyen autót sokan szeretnének, a kérdés csak az, hogy ki állná a fejlesztés és a gyártás kezdeti, horribilis költségeit, és hogy egy példány ennyibe kerülhet. Ha tudja is a választ, Ralf Zenz ezekről a részletekről egyelőre nem nyilatkozik, talán épp azért, mert a genfi bemutatót befeketető-csalogatónak szánja.