A meztelen csővázát szemérmetlenül mutogató sportkocsi négyhengeres Honda-motorral is félelmetesnek tűnt, de a 2,4 literes, kompresszoros, 500 lóerős V8-assal és a látványos szárnyakkal igazi istenkísértés.
Akinek ismerősek a motor paraméterei, az nem téved. A nyolchengeres ugyanattól a cégtől, az RS Performance-tól származik, mint a valaha volt legbrutálisabb Caterham, a napokban bemutatott RST-V8 esetében. Úgy látszik, a motorgyártó nem akart kedvezni egyik konkurens sportkocsimárkának sem. Sajnos azt egyelőre legfeljebb sejthetjük, hogy az F1-es versenyautókra jellemző légterelőkkel teleaggatott Atom 500-as hogy megy, de a Honda motoros változat 450 kilogrammos tömegéből kiindulva alighanem itt is megvan az 1000 lóerő tonnánként, ami hajmeresztő gyorsulást sejtet.
Úgy tudjuk, az Ariel már tavasszal elkezdi a V8-as Atom gyártását, bár azt még nem árulták el, hogy mekkora összeget kell majd fizetni egy-egy példányáért.